Ledenadministratie

Zondag, 20 november 2016

Beste hengelsportvrienden,
Het bestuur heeft een 3 jarig contract afgesloten met het Service Bureau van Sportvisserij Nederland om in deze 3 jaar de ledenadministratie te laten verzorgen voor onze vereniging.
Dit betekent dat er gebruik gaat worden gemaakt van alle incasso's .

Ook vindt de normale verzending van de factuur/acceptgiro's plaats door het Service Bureau van Sportvisserij Nederland, alsmede de toezending van de vispas en bijlage die door ons werd verstrekt. Het bestuur denkt dat wij en vooral de penningmeester/ledenadministrateur heel veel werk besparen en wij onze leden hierbij beter van dienst zijn.

Dit houdt echter in dat de leden die veranderingen willen doorgeven dit nu moeten doen aan ledenadministratie Sportvisserij Nederland onder telefoonnummer 0900-2025358 (€0,35/min.)of via e-mail : ledenadministratie@vispas.nl

Als de contributie is voldaan wordt er een nieuwe VISpas aangemaakt.

De planning van het incasseren lidmaatschapsgeld en factuur/acceptgiro vindt begin november plaats.
Wilt u het lidmaatschap opzeggen doe dit dan vóór 1 oktober.

Bij twijfel kunt altijd nog contact opnemen via telefoonnummer 024-3787531  tussen 18:00 en 19:00 uur of Email:secretariaat@hsv-nbo.com