Jeugdvisdag HSV-Neerbosch-Oost 2020

Dinsdag, 22 september 2020

Jeugdvisdag HSV-Neerbosch-Oost 2020 Gelukkig konden we na wat aanpassingen omtrent Corona

toch van start met de jeugdvisdag.
We hadden pionnen geplaatst waar de deelnemers konden wachten op de loting zodat er voldoende afstand onderling zou zijn. Ook het afzetten van de vis plek met rood/wit lint was een maatregel.
Alleen de vissers met evt gezinsleden mochten in het vak.
Na het loten konden we met 16 deelnemers van start.
Al gauw werden de eerste voorns gevangen. Omdat er op aantal gevist werd is dat natuurlijk het beste.
Ook was er een mooie beker voor de categorie zwaarste vis, ook hier werden er verschillende karpers gevangen.
Cliff Eeren ging met die prijs naar huis na het vangen van een karper van 3.120 kg !!
Om 13.00 uur kon de eindstand worden opgemaakt.
Een hoop lachende gezichten en ook een tintje bruiner vanwege het geweldige weer was het eindresultaat van een geweldige visdag.
Kortom het was een prachtige wedstrijd waarvoor ik de deelnemers en natuurlijk ook de vrijwilligers voor bedank.
(Voor de uitslag zie foto.)
Rest mij te zeggen : Graag tot volgend jaar!

HSV Neerbosch-Oost