Kosten lidmaatschap HSV Neerbosch-Oost

Voor Lidmaatschap + Vispas zijn de kosten online slechts € 37,50 + € 2,50 administratiekosten.

Betaald men middels acceptgirokaart dan komen er € 5,= aan administratiekosten bij.

Voor leden die via automatische incasso betalen vervalt de € 5,=  aan administratie kosten.

Voor de senioren+ hanteren wij een ander tarief  zij krijgen een korting van € 1,= u betaald dan nog maar € 36,50 voor een heel seizoen vissen, betaald u senior+ middels acceptgiro € 41,50 Natuurlijk zoals u van ons gewend bent krijgt u eind December 2023 de VISpas 2024 .

JeugdVISpas + lidmaatschap voor de Jeugd die geboren zijn ná 1 Januari 2009 zijn de kosten slechts € 10, =

De beste  en een zeer snelle manier is om via ons onlinemodule een VISpas aan te schaffen klik op  de knop om bij de bestel module te komen.

En u kunt lid worden van HSV Neerbosch-Oost via ons verkoopadres:

Hengelsportcentrum Nijmegen nodigt u van harte uit om eens lang te komen op de,

Eerste Oude Heselaan 268 6541 PE Nijmegen.

VISpas 2023 + Lidmaatschap via bovengenoemd verkoopadres :

wordt er € 2,50 administratie kosten in rekening gebracht.

(Voor jeugdleden zijn geen administratie kosten verschuldigd.

Hsv Neerbosch-Oost organiseert jaarlijks een koningstoernooi
3 vrije hengelkeuze wedstrijden
1 kippen wedstrijd
Voor al deze activiteiten is lidmaatschap vereist. Voor het koningstoernooi hanteert Hsv Neerbosch-Oost een wachtlijst wil je in aanmerking komen om op de wachtlijst te kunnen worden geplaatst dient u eerst lid te worden/zijn van Hsv Neerbosch-Oost.

Laatste wijziging 08-12-2023