3e wedstrijd ARCA Jeugdcompetitie

Maandag, 1 juli 2024

Zaterdag 29 juni ging de strijd verder op het Broek te Gendt om de felbegeerde titel 'ARCA jeugdcompetitie 2024'.

15 deelnemers aan de start voor de 3e wedstrijd van dit seizoen. Al snel werden de eerste vissen gevangen maar het bleek een erg taaie dag te worden. De vis kwam snel op de plek maar vangen was een ander verhaal. Veel of weinig voeren maakte geen verschil. Ondanks dat iedereen het beste er van gemaakt heeft werd het toch een mooie strijd want ook als de vangsten wat tegen vallen kan er maar een winnen. Tijn van Dreumel gefeliciteerd met de dagwinst! Op naar de laatste wedstrijd op de Slothoeve 28 september.

De jeugdwedstrijden zijn ook een mooie gelegenheid om eens te komen kijken. Ben je geïnteresseerd om mee te doen of om als vrijwilliger een steentje bij te dragen? Iedereen is welkom.

Bedankt aan iedereen die deze dag weer tot een succes hebben gemaakt met in het bijzonder ARCA, visvijvers 't Broek en de vrijwilligers. Foto’s van deze dag staan in het fotoalbum, klik hier voor de foto's, maar zijn ook te zien op onze Facebook pagina. Klik hiervoor op deze link: https://www.facebook.com/share/p/4diC76uaSiTeqnvF/
De volgende en laatste wedstrijd zal op 28 september gevist worden bij de Slothoeve te Vinkel. Lijkt het je nou leuk om te helpen? Meld je dan aan als vrijwilliger via het contact formulier op de site van HSV Neerbosch-Oost.

Xander Hoogboom
Vincent Hermsen.