Welkom bij HSV Neerbosch-Oost Nijmegen.

Het doel van onze vereniging is het bevorderen van de hengelsport, het beschermen en verbeteren van de visstand en in het algemeen het behartigen van de belangen van de sportvissers en in het bijzonder van de bij de vereniging aangesloten leden.

Na de invoering van de VISpas in 2007 is het aantal leden snel gegroeid.
Onze vereniging organiseert verschillende soorten wedstrijden, Jeugdwedstrijden, een Konings competitie en vrije wedstrijden. Na  afloop van de koningscompetitie organiseren we voor de deelnemers een gezellige afsluitingsavond, meestal bij een plaatselijke eet gelegenheid, waar de prijsuitreiking plaats vind.

Na de invoering van de VISpas in 2007 is het aantal leden snel gegroeid.
Onze vereniging organiseert verschillende soorten wedstrijden  een Konings competitie en wedstrijden waarbij de hengelkeuze vrij is. Na  afloop van de koningscompetitie organiseren we een gezellige afsluiting avond meestal bij een plaatselijke eet gelegenheid.

Namens het bestuur,

Veel plezier met het bekijken van de  website van HSV Neerbosch-Oost