Wedstrijdprogramma 2014

Woensdag, 27 november 2013

De Hsv Neerbosch-Oost konings competitie 2014 kan weer beginnen!

Beste sportvis liefhebbers

Het wedstrijdprogramma gaat weer van start namelijk op 26 april 2014 met de 1ste koningswedstrijd . Alle data zijn inmiddels bekend.

De bestuursleden en wedstrijdcommissie   heeft zich weer hard gemaakt voor een prachtig programma, met mooie wateren die goed bereikbaar zijn en dit keer vooral in de regio. Er is nog net geen vangstgarantie, maar eerdere uitslagen en algemene informatie geven hier wel hoop op.

Weet je nog iemand in je omgeving die mee wil doen aan deze gezellige competitie, geef hem/ haar dan op!

KLIK HIER VOOR AANMELDEN

De koningscompetitie 2014 bestaat uit 12 wedstrijden . Er geldt voor elke deelnemer drie afvalwedstrijden.  De koningswedstrijden zijn dit jaar  enkel met de vaste stok. Er wordt gevist in 3 vakken A-B-C, met daarin max 7 vissers per vak . Bij elke wedstrijd verzamelen we om 7:15 uur, wordt er om 7:30 geloot en is het vissen van 8:30 tot 13:00 uur .

Deelname aan 1 van onze vrijhengelkeuze wedstrijden

5 April 1ste vrije wedstrijd aan het water HSV de Waalkanters in Druten € 7,-

7 Juni 2de vrije wedstrijd aan karpertjes visvijver de  Sprong boxmeer € 10,-

6 September 3de vrije wedstrijd  karpertjes vijver 7 op T´mun  in Appeltern  INCLUSIEF  BBQ ? 15,-

Voor  al deze wedstrijden geld ook: schrijf op tijd in Vol=Vol

Reglement  koningscompetitie 2014 is bij deze ook te vinden op de site.

Namens het bestuur en de wedstrijdcommissie ,

Wensen wij  u veel visplezier toe en niet te vergeten een goede vangst: