Onderhoud 2016

Maandag, 7 maart 2016

15 vrijwilligers waren weer bereid om de handen uit de mouwen te steken

Dit alles in het kader van de onderhoud dag aan de vijvers in Neerbosch-Oost.
Verschillende noodzakelijke werkzaamheden werden  verricht  en aangepakt door onze mannen en vrouwen van HSV Neerbosch-Oost dit alles om de vijver voor ons als vereniging klaar te stomen voor het gezellige jaarlijks terugkerend  koningstoernooi maar ook zeker voor de jeugd en andere recreanten die gebruik maken van de vijvers.Ook zij zullen er profijt van ondervinden.

Na afloop van de werkzaamheden was er gelegenheid voor een hapje en een drankje, moe en voldaan werd de aanpak van de  vistechniek
 2016 alweer veelvuldig besproken!

Het bestuur wil via deze weg dan ook alle vrijwilligers bedanken!
en de DAR  die ons elk jaar weer voorziet van de nodige hulpmiddelen en afvoer.

Ga naar het fotoalbum

Last but not least: Houd uw visstek schoon! Ruim bijvoorbeeld ook eens wat rommel op wat er al lag.....dat geeft u een goed gevoel: zeker weten!