Na-competitie vaste stok vrij

Donderdag, 16 augustus 2012

Beste sportvrienden, De wedstrijdcommissie heeft nog 4 wedstrijden in de planning voor de vaste stok (vrij). Wij willen deze wedstrijden houden in het kanaal in Mook. Dat zouden dan de volgende data zijn: 8, 15, 22 en 29 september a.s.

De wedstrijden zijn van 09.00 tot 13.00 uur.

Alle gevangen vis telt , met uitzondering van de beschermde vissoorten.
De loting vindt plaats om 07.45 uur – net over de brug links.
Inleg € 15,-- totaal voor alle 4 de wedstrijden, vooraf te betalen aan de wedstrijdcommissie.
Er wordt gevist op gewicht van het totale aantal meegeviste wedstrijden.
Om in aanmerking te komen voor de geldprijzen moet men minimaal 3 wedstrijden hebben deelgenomen.

N.B.: in verband met het aanvragen van de benodigde vergunningen e.d. het verzoek zo spoedig mogelijk te reageren.

Tot ziens aan de waterkant.

De wedstrijdcommissie van HSV Neerbosch-Oost
Jan van Wildernis          tel: 06-23728984

Marinus van Wildernis    tel: 06-52308978

Opgeven kan eventueel ook via de website