Jeugdcompetitie

Dinsdag, 10 april 2018

Hallo jongens, meisjes, ouder en verzorgers,

Gezien de grote opkomst van voorgaande jaren bij de jeugd activiteiten zoals de visdag in samenwerking met Sjano en de jeugd viswedstrijd zijn wij van HSV-Neerbosch Oost van plan om een jeugd competitie op te zetten.

Bij deze jeugd competitie zal het gaan om drie avond wedstrijden 13 juni/20juni/27 juni. Aanvang loting om 17.45 uur, aanvang vissen 18.30 uur. Er word gevist tot 20.30 uur waarna de gevangen vis word gewogen.

De leeftijd voor inschrijving is van 10 t/m 15 jaar. Omdat wij als vereniging het vissen onder de jeugd willen stimuleren kun je ook deelnemen als je zelf geen vispullen hebt maar toch mee wilt doen. Wij zullen dan de spullen uitlenen die minimaal nodig zijn.

De wedstrijden worden gevist met de vaste stok tot max 9.5 meter. De bedoeling is dat de deelnemers zelf vissen met ondersteuning van onze vrijwilligers. De ouders/verzorgers mogen natuurlijk wel helpen opbouwen en opruimen. Deelname is gratis.
Omdat dit de eerste jeugd competitie is willen wij dit relatief klein opzetten om het later verder uit te bouwen.

Dit ook om evt. problemen overzichtelijk te houden en natuurlijk ook om als vereniging ervan te leren.
Zoals jullie van ons gewend zijn is er natuurlijk voor iedereen prijs en zullen onze vrijwilligers aanwezig zijn om te helpen waar dat nodig is. We starten met 7 deelnemers dit jaar, alle deelnemers van de jeugd viswedstrijd 2017 krijgen een uitnodiging.

Dus wacht niet te lang ben je tussen de 10 t/m 15 jaar en wil je de jeugdkampioen 2018 Neerbosch Oost worden geef je dan op bij onderstaand e-mail adres.
Ook is de datum bekend van jeugdwedstrijd voor kinderen van 6 t/m 16 jaar. Deze dag word georganiseerd op zondag 23 september. Ook hiervoor kun je al inschrijven.
 Ook hier is deelname gratis. De flyer met aanvullende gegevens volgt.

Let op! de avondcompetitie zit inmiddels vol inschrijven is niet meer mogelijk.
De jeugdwedstrijd 23 september zijn nog enkele plaatsten vrij!

Met vriendelijke groet,
HSV-NeerboschOost
xanderhoogboom@gmail.com

Kijk ook even naar de gratis Jeugdvergunning