Jeugdcompetitie

Donderdag, 7 juni 2018

Hallo jongens, meisjes, ouders en verzorgers aanstaande woensdag start de avond jeugdcompetitie en er wordt al goed gevangen de afgelopen dagen.

Ik wil jullie vragen om de eerste wedstrijd, woensdag avond 13 juni uiterlijk om 17.45 uur aanwezig te zijn. We verzamelen op de parkeerplaats van de Goede Herder kerk, Fanfarestraat 57. Na de loting gaan we de spullen opzetten, dit mag uiteraard met hulp van ouders verzorgers, en beginnen we rond 18.30 uur met vissen. We vissen in het vak tussen O.C Huismanstraat en de Fanfarestraat. De wedstrijd duurt tot ongeveer 20.30 uur.

Onderstaande foto Lieke met een mooie brasem.