Jeugdvisdag 2018

Dinsdag, 25 september 2018

Alles is te regelen behalve het weer. Ik had nog goede hoop dat het voor 12.00 uur niet zou gaan regenen. Daar dachten ze boven net even iets anders over.

Ondanks de slechte weersvoorspellingen kwamen er toch 12 deelnemers opdagen voor de 3de editie van onze jeugdvisdag.
Na de loting naar de visplek en beginnen maar. Zo ook de regen en die hield niet meer op. Er werd naar mijn mening redelijk goed gevangen, vooral de voorn liet zich goed vangen.

Ook werd er hier en daar een karper gevangen. Zo had Jayson Swartjes drie karpers gevangen waarvan de zwaarste 2100 gram als ik mij goed herinner. De lijst met de eindstanden had zoveel waterschade opgelopen dat deze niet meer leesbaar was bij thuiskomst.
Dus de prijs voor de zwaarste vis ging naar Jayson, op plek 10 wist Jamie Derksen ook een mooie karper te vangen maar deze was net iets minder zwaar.

De eind overwinning ging dit jaar naar Lieke Boersma gevolgd door Ryan Hoveling die er met de tweede plek vandoor ging. Manne Wildeboer viste zich naar een mooie 3e plek.

Ondanks het slechte weer vind ik het heel bijzonder dat er toch zoveel kinderen kwamen om mee te doen aan de wedstrijd. Dit maakt het zeker de moeite waard om dit te organiseren. Samen met de jeugdavond competitie en de visdag met Sjano hebben wij, denk ik, voor de jeugd een paar leuke evenementen.

Gezien de grote interesse voor deze evenementen lijkt het mij dat we op de goede weg zitten. En dat is ook de doelstelling van HSV-NeerboschOost om zo veel mogelijk kinderen naar de waterkant te krijgen bij goed en heeeel slecht weer!

Rest mij ,de vrijwilligers en sponsor Hertog Hengelsport iedereen te bedanken voor hun deelname. Ik hoop jullie volgend jaar weer te kunnen begroeten aan de waterkant.
Groet,
  Kijk ook even in het fotoboek