Jeugd evenementen

Maandag, 25 februari 2019

Hallo beste mensen, Dit jaar organiseren wij weer diverse evenementen voor de jeugd.

. We beginnen met de jeugd avond competitie die gevist zal worden op de woensdagavonden van 5 en 12 juni, in het water van Neerbosch-Oost. De derde wedstrijd zal gevist worden bij Aquavita in Driel op zaterdag 22 juni.
Voor de jeugd avondcompetitie hebben wij slechts nog enkele plaatsen vrij. Ben jij tussen de 10 en de 16 jaar?

Wil je graag mee doen?
Dan wacht niet te lang en geef je snel op! De wedstrijden zijn gratis en wij kunnen eventueel voor vervoer en visspullen zorgen als je dit zelf niet hebt. Voor de wedstrijd op Aquavita hebben wij het verzoek dat er een ouder/verzorger mee gaat. We gaan naar Aquavita zodat jullie weer nieuwe ervaringen op kunnen doen op een ander water.

Tevens organiseren wij weer de jaarlijkse jeugdviswedstrijd in Neerbosch-Oost die plaats zal vinden op zondag 22 september. Ook hier kun je je vast voor opgeven, laat dat meteen even weten of je zelf visspullen hebt.

Met vriendelijke groet,