Kom wedstrijdvissen in Neerbosch-Oost!

Woensdag, 26 mei 2021

Kom wedstrijdvissen in Neerbosch-Oost! Als vereniging HSV Neerbosch-oost vissen we wedstrijden in een koningskampioenschap. Per jaar zijn er 12 wedstrijden om te bepalen wie zich koning van het seizoen mag noemen.

De wedstrijden worden gevist op de vijver in Neerbosch-oost gelegen tussen de OC Huismanstraat en de Rapsodiestraat. Er is plaats voor 21 deelnemers die in 3 vakken strijden om de felbegeerde titel van Koning. Klinkt als een grote uitdaging, maar gezelligheid en van elkaar leren staat natuurlijk voorop!
Op dit moment is er een plaats vrijgekomen in deze groep vissers. We zijn dus op zoek naar de 21e deelnemer. Vanwege alle Corona maatregelen hebben we dit jaar nog geen enkele wedstrijd kunnen vissen dus als je nu instapt start je vers in de competitie.
De wedstrijden worden gevist met uitsluitend de vaste hengel en de vis die gevangen wordt is met name karper tussen de 500 gram en de 5 kilo. Daarnaast zwemmen er natuurlijk ook gewoon voorn en brasem rond die gevangen kunnen worden.
Wil je op een gezellige manier en laagdrempelig wedstrijdjes vissen met een gezellige groep, meld je dan nu aan via het contactformulier op deze website. Voorwaarde is natuurlijk wel dat je lid bent van onze mooie vereniging. Ben je nog geen lid, geen probleem, dan regelen we dat ook voor je!

Mocht de competitie inmiddels al voldoende deelnemers hebben dan kan je ook op de wachtlijst gezet worden. Zodra er dan een opening komt gaan we op volgorde van aanmelden vragen of je wilt deelnemen.

Bas Boersma
Voorzitter HSV Neerbosch-oost