Koningvisser 2021 + afsluitavond

Maandag, 25 oktober 2021

Door de corona omstandigheden dit jaar was het erg onzeker of wij de koningscompetitie 2021 überhaupt konden gaan vissen

De laatste 4 wedstrijden seizoen 2020 werden al gecanceld en
de eerste 4 wedstrijden seizoen 2021, totdat wij uiteindelijk 12 juni groen licht kregen om gezellig in groepsverband de overige 8 wedstrijden te volbrengen. Alle deelnemers waren dus tot op hun tanden bewapend en zeer gemotiveerd voor de titelstrijd, wat resulteerde dat het dit jaar er behóórlijk om spande tot aan de laatste wedstrijd wie op de troon kon gaan zitten.

De deelnemers hebben in de “stilstand” periode individueel flink kunnen oefenen, hengelsport filmpjes bekeken, informatie gedeeld e.d en dat heeft zijn vruchten afgeworpen. De top 10 die elk jaar ongeveer dezelfde deelnemers kent is in 2021 volledig door elkaar geschud en bracht ons een nieuwe koning! Vincent Hermsen die ruim 84 kilo bij elkaar wist te schrapen 5 van de 8 resterende wedstrijden een 1e plaats wist te vissen en uiteindelijk met 7 punten in totaal de koningstitel opeiste! Gefeliciteerd.

De jaarlijkse afsluitavond/prijsuitreiking kon dit jaar wél doorgaan en dat hebben wij onder genot van een hapje en natje uitbundig gedaan, fijn ook dat wij die avond 2 van de 3 jubilarissen 25 jaar lid in het zonnetje hebben gezet, de 3e jubilaris is vrij recent opgenomen in een zorghotel en wensen hem namens de hele groep een voorspoedig herstel. Chapeau vrienden op naar seizoen 2022.

de webmaster.

Voor een kleine impressie van de afsluitavond zie ons fotoboek.