Uitnodiging Jaarvergadering

Dinsdag, 15 februari 2022

Uitnodiging Jaarvergadering Op woensdag 23 februari a.s. Plaats: Ontmoetingsruimte de Schalmei Locatie: Symfoniestraat 204 te Nijmegen Aanvang inlooptijd om 19:00 aanvang vergadering om 19.30 uur.

Geachte leden, na een lange periode van coronamaatregelen, willen wij u graag uitnodigen voor onze Jaarvergadering,

Uitnodiging Jaarvergadering
Op woensdag 23 februari a.s.
Plaats: Ontmoetingsruimte de Schalmei
Locatie: Symfoniestraat 204 te Nijmegen
Aanvang inlooptijd om 19:00 aanvang vergadering om 19.30 uur.

Opmerking: wilt u deelnemen aan deze vergadering dan dient u zich in te schrijven tot uiterlijk 21 februari.

U kunt zich aanmelden voor deze vergadering per email aan: secretariaat@hsv-nbo.com of via ons contactformulier

Met vermelding van uw naam en geboortedatum, dit verwerken wij op onze presentielijst.
Wij hanteren een QR-code bij binnenkomst, samen met uw legitimatiebewijs of een recente negatieve coronatest.

Wij kunnen wegens de coronamaatregelen maximaal 50 personen ontvangen in de vergaderzaal.

Opmerking:
Wij organiseren, ook een Koningstoernooi (competitie.) Het inschrijfgeld is op een lage drempel gehouden Slechts € 30.= voor de gehele competitie. Heeft u interesse om aan deze competitie deel te nemen? Dan horen wij graag van u. We vissen de competitie met de vaste hengel.
Er is dit jaar een plaats vrijgekomen, we vissen met totaal 21 personen de competitie aan de Wateren van Neerbosch-Oost. Te Nijmegen.
Verder organiseren wij drie vrije wedstrijden met een vrije hengelkeuze in andere wateren kijk hiervoor op de Homepage wedstrijden(nog te vissen)
Wilt u meer weten stuur dan een mail naar: secretariaat@hsv-nbo.com of ons contactformulier met vermelding competitie of meld u aan voor de vergadering.

U bent u van harte welkom.

Met vriendelijke groet,
Het bestuur Hsv Neerbosch-Oost