1e wedstrijd Arca Jeugdcompetitie groot succes!

Zondag, 12 mei 2024

Mooi weer en goede vangsten tijdens 1e ARCA Jeugdcompetitie dag 2024

Zaterdag 11 mei, de aftrap van de ARCA jeugdcompetitie 2024 op de prachtige visvijver 'de Schipslei' te Puiflijk.

Onder mooie weersomstandigheden ging de wedstrijd met 15 deelnemers van start. Het visbestand bestaat vrijwel alleen uit karper en ook de grotere exemplaren zijn daar ruimschoots aanwezig. Een andere aanpak was daarom nodig om de vissen te vangen. Veel geduld met het landen van de vis want het zijn nogal krachtige beesten vooral als ze wat op gewicht zijn.
Het was hard werken voor de deelnemers en vrijwilligers en uiteraard het materiaal van ARCA werd op de proef gesteld maar het resultaat mocht er zijn!
Gefeliciteerd Tijn van Dreumel met de dag overwinning!
Op naar de 2e wedstrijd op Aquavita te Driel.

Rest mij HSV Duikelaar de sponsors ARCA en Aannemersbedrijf Litjens te Horssen te bedanken. En uiteraard HSV Neerbosch-Oost en de vrijwilligers voor hun bijdrage.
Mocht je na het lezen van dit bericht het leuk vinden om te helpen? Meld je dan hier aan als vrijwilliger via het contact formulier op de site van HSV Neerbosch-Oost.

Klik hier voor het fotoalbum en klik hier voor de uitslag.

Met vriendelijke groet,
Vincent Hermsen.