4e en Laatste wedstrijd ARCA Jeugdcompetitie.

Zaterdag, 28 september 2024

De 4e en laatste ARCA jeugdwedstrijd

Tijn van Dreumel was goed op weg om de Arca-jeugdcompetitie 2024 op zijn naam te schrijven. Maar tijdens de laatste wedstrijd gehouden op de Slothoeve te Vinkel kon er nog van alles gebeuren.

Door de extreme weersveranderingen van afgelopen week werd het moeilijk om de vis te vangen, later op de dag trok het wel wat bij maar goed los kwamen de vissen niet. Opgeven is geen optie voor onze deelnemers zo ook gewoon door vissen tijdens een flinke regenbui. Dat geeft maar weer eens aan hoe fanatiek onze deelnemers zijn.
Tijn van Dreumel wist ook de laatste wedstrijd te winnen en zo algemeen winnaar te worden van de ARCA jeugdcompetitie 2024. Kijkend naar de uitslagenlijst (zit bij de foto's) ben ik van mening dat er door iedereen goede resultaten behaald zijn. In vier wedstrijden 840 kilo vangen is een prachtig resultaat.

Ik sluit af met de deelnemers te bedanken, onze volhardende vrijwilligers, onze trouwe sponsor ARCA, www.arca-bifa.com, en uiteraard HSV Neerbosch-Oost.
Ben je na het lezen geïnteresseerd om deel te nemen aan deze competitie? Vul dan het contact formulier in die op onze site staat.

Xander Hoogboom en Vincent Hermsen