Koning 2013

Zaterdag, 24 augustus 2013

Na een spannende visstrijd voor sommige een tweedelige strijd er werd namelijk gevist op 2 wedstrijdwaters. Maar al vrij vlot werd duidelijk dat als we echt wilden sportvissen en vooral vissen vangen we het bij 1 water moesten laten en zo geschiedde tussentijds na een goed gesprek met de wedstrijd commissie .

De visvangst en daggewichten namen toe en alle deelnemers stonden tot en met de laatste koningswedstrijd redelijk dicht bij elkaar op de standenlijst. Echter was er 1 die op de laatste koningswedstrijd van het seizoen een flinke klap uitdeelde en met maar liefst 8.838 kg de koningstitel 2013 naar zich toe trok.
Willie van Wijhe mag zichzelf zeer verdient dit jaar Koningvisser van Hsv Neerbosch Oost noemen met een totaal gewicht van 26.595 kg
Namens het bestuur/wedstrijdcommissie van harte gefeliciteerd Willie
We zien jullie natuurlijk graag terug in het seizoen 2014 met hopelijk nog meer visvangst.
De zwaarste vis is dit jaar gevangen door Richard met een gewicht van 7.193 kg

Klik hier voor de einduitslag