Onderhoud dag 2015

Zaterdag, 07 maart 2015

Al 3x op rij jaarlijks organiseerde HSV Neerbosch-Oost een onderhoud dag dit keer op 7 maart 2015 net voor het ingaan van het broedseizoen.De weersvoorspellingen waren ons goed gezind mooi was dan ook dat 15 enthousiaste leden zich ‘s morgens melden.Er is voornamelijk veel dregwerk verricht en er is een hoek met een ophoping van bladbezinksel schoongemaakt. Niet al het geplande werk kon worden uitgevoerd de wortelpartij tegenover de sporthal hebben we voor een gedeelte kunnen aanpakken, doordat de wortels erg vast waren geroeid in de bodem. Anderzijds bied het stuk wortelpartij wat er nu nog ligt een uitstekende schuilplaats voor jonge visjes. Rond het middaguur was er ook nog eens een lunch geregeld inclusief frisdrank en om 2 uur kon iedereen weer op huis aan. Graag willen we als bestuur alle enthousiaste leden bedanken die de moeite en tijd hebben genomen om het viswater weer klaar te maken voor de jaarlijkse koningscompetitie. Graag tot de volgende keer!